On-line komunikace se zákazníkem ve významných českých firmách – Jakub Vítek
Jakub Vítek
Diplomová práce
On-line komunikace se zákazníkem ve významných českých firmách
Customer on-line communication in the Czech top companies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úrovní on-line komunikace se zákazníkem ve významných českých firmách prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. Konkrétně jsou zkoumány firmy z žebříčku sta nejvýznamnějších firem ČR roku 2012, který vytváří sdružení Czech TOP 100. Po stanovení hodnotících kritérií a ohodnocení webových prezentací a profilů na sociálních sítích jednotlivých firem je přistoupeno k …víceAbstract:
Diploma Thesis deals with the level of on-line communication with a customer via websites and social networks in significant Czech companies. Specifically, the most significant Czech companies of the year 2012 that collectively create an association Czech TOP 100 are examined in this thesis. After determining of the evaluation criteria and the evaluation of web presentation and website profiles of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh on-line marketingové komunikace pro e-shop Mialis Jewelry
Aleksandra Marchukova -
On-line marketingová komunikace společnosti Beescale
Tomáš Pižl -
Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása
Barbara Anna Bezoušková -
On-line komunikace vybraných běžeckých seriálů v ČR
Ilona Šmiková -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace
Dominika Mrázková -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Návrh strategie on-line komunikace pro veletrh
Klára Štursová -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj
Název
Vložil
Vloženo
Práva