Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s. – Ing. Marta PECHALOVÁ
Ing. Marta PECHALOVÁ
Diplomová práce
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.
Project of useage of marketing comunication to increase number of visitors on actions organized by Společnost pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.
Anotace:
Tato diplomová práce je vypracována pro Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s., která se věnuje zlepšování podmínek práce v neziskovém sektoru na území města, a také se snaží o zlepšení zdraví a kvality života obyvatelstva hlavně ve vsetínském regionu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii, pomocí které se zvýší návštěvnost jí organizovaných akcí a tím také povědomí o společnosti. Nutnou …víceAbstract:
This thesis is elaborated for Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s. which is dedicated to the improvement labour conditions in the town{\crq}s non-profit sector as well as the improvement of health and quality of life of the region{\crq}s population. The main objective of the thesis is to propose a communication strategy that would contribute to an increased number of visitors coming to actions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHALOVÁ, Marta. \textit{Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/pg77s2/.
Jak správně citovat práci
PECHALOVÁ, Marta. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová