Hana STŘÍŠOVSKÁ

Bakalářská práce

Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus

Educationally educational policy near pupils with diagnosis low-functional autism
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o výchovně-vzdělávacích strategiích u dětí s nízko funkčním autismem. V teoretické části se zabývám pojmem autismus a nízko funkční autismus, diagnostickými kritérii, triádou problémových oblastí poruch autistického spektra, jednotlivými poruchami, předškolním a základním vzděláváním dětí s poruchou autistického spektra a účinnými výchovně-vzdělávacími strategiemi pro děti …více
Abstract:
The thesis deals with educationally educational policy near pupils with diagnosis low-functional autism. In the first theoretical part of my work I focused on concepts of autism and low-functional autism. Then the text provides information about diagnosis standards, triad of autistic spectrum disorder, description of each disorder, pre-school and school education for children with autistic spectrum …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Přemysl Mikoláš

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STŘÍŠOVSKÁ, Hana. Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta