Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice – Bc. Radmila Štangová
Bc. Radmila Štangová
Master's thesis
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Byuing and post-purchase consumer behavior in circular economy
Abstract:
The subject of this thesis is consumer behavior with respect to clothing in the circular economy. Its objective is to discover to which extent consumer behavior regarding prolonging the lifespan of clothes is affected by selected factors. The theoretical part summarizes key findings concerning the circular economy and determinants of consumer behavior related to the research problem. Empirical research …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá spotrebiteľským správaním vo vzťahu k odevom. Jej cieľom je zistiť, do akej miery ovplyvňujú vybrané faktory správanie spotrebiteľov v súvislosti s predlžovaním životnosti odevov. Teoretická časť zhŕňa kľúčové poznatky o cirkulárnej ekonomike a determinantoch spotrebiteľského správania vzťahujúcich sa k skúmanej problematike. Empirický výskum, realizovaný na vzorke 624 respondentov …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k9gh8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.