Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice – Bc. Radmila Štangová
Bc. Radmila Štangová
Diplomová práce
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Byuing and post-purchase consumer behavior in circular economy
Abstract:
The subject of this thesis is consumer behavior with respect to clothing in the circular economy. Its objective is to discover to which extent consumer behavior regarding prolonging the lifespan of clothes is affected by selected factors. The theoretical part summarizes key findings concerning the circular economy and determinants of consumer behavior related to the research problem. Empirical research …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá spotrebiteľským správaním vo vzťahu k odevom. Jej cieľom je zistiť, do akej miery ovplyvňujú vybrané faktory správanie spotrebiteľov v súvislosti s predlžovaním životnosti odevov. Teoretická časť zhŕňa kľúčové poznatky o cirkulárnej ekonomike a determinantoch spotrebiteľského správania vzťahujúcich sa k skúmanej problematike. Empirický výskum, realizovaný na vzorke 624 respondentov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k9gh8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.