Analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh – Ing. Petra Samková
Ing. Petra Samková
Diplomová práce
Analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh
Distribution Analysis of the Selected Product through the Direct Sales and Possibility of Entering a New Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh v podmínkách společnosti AQUEL BOHEMIA, s.r.o. Firma se na českém a několika zahraničních trzích specializuje na distribuci produktů formou přímého prodeje. Prostřednictvím svých obchodních zástupců nabízí na trh filtrační zařízení na doúpravu pitné vody, parní čističe, čističku …víceAbstract:
The diploma thesis deals with distribution analysis of the selected product through the direct sales and possibility to entering a new market in terms of AQUEL BOHEMIA, s.r.o. The Company specializes in the distribution of products through direct sales on Czech and several International markets. Through its sales representatives the Company offers filtration equipment for treatment of potable water …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Ludmila Kučerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMKOVÁ, Petra. \textit{Analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh} Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pgiqet/. [cit. 2024-04-17].
Jak správně citovat práci
Samková, Petra. Analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Přímý prodej D2D
David Švec -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova -
Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing
Adéla VRTÍLKOVÁ -
Multi level marketing společnosti Oriflame
Petra Radilová