Roman Kopp

Bakalářská práce

Analýza systému hromadné obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti

Analysis of customer service system in selected company
Anotace:
Tato bakalářské práce byla zaměřena na analýzu systému hromadné obsluhy zákazníků slovenské linky call centra společnosti ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. Cílem této práce bylo navrhnout optimalizaci tohoto systému v souvislosti s nabídkou nové produktové řady, která s sebou nutně nese prodloužení časů obsluhy. Na základě analýzy současného stavu systému bylo posouzeno, který z použitých scénářů se jeví …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of the customer service system on the sloavakian line in the call center of ČEZ Customer Services Ltd. The aim of this study was to propose the optimization of the system in connection with a new product line that necessarily an extension of the average handling time. Based on the analysis of the current system, the aim of the thesis is to assess which of the scenarios …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pgk43l pgk43l/3
30. 3. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
30. 3. 2015
Mach, J.
30. 3. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.