Analýza systému hromadné obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti – Roman Kopp
Roman Kopp
Bachelor's thesis
Analýza systému hromadné obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Analysis of customer service system in selected company
Abstract:
Tato bakalářské práce byla zaměřena na analýzu systému hromadné obsluhy zákazníků slovenské linky call centra společnosti ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. Cílem této práce bylo navrhnout optimalizaci tohoto systému v souvislosti s nabídkou nové produktové řady, která s sebou nutně nese prodloužení časů obsluhy. Na základě analýzy současného stavu systému bylo posouzeno, který z použitých scénářů se jeví …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the customer service system on the sloavakian line in the call center of ČEZ Customer Services Ltd. The aim of this study was to propose the optimization of the system in connection with a new product line that necessarily an extension of the average handling time. Based on the analysis of the current system, the aim of the thesis is to assess which of the scenarios …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPP, Roman. \textit{Analýza systému hromadné obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/pgk43l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Implementace a funkce systému Deployment Service pro podnikovou infrastrukturu
Zdeněk Chvilíček -
Optimalizace zařazování nových požadavků do systému hromadné obsluhy
Zbyněk Richtr -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybrané kavárně
Zuzana Horčicová -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Petra Šamanová -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights