Bc. Jakub Lesniak

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybraného produktu

Marketing communication of selected product
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza marketingových aktivit produktu Jameson, v roce 2015 v České republice. Diplomová práce se dělí na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části byly popsány poznatky z odborné literatury zaměřené na marketingový mix, marketingovou komunikaci, která byla rozdělena na ATL a BTL komunikaci, a dále na brand marketing. Praktická část byla zaměřena …více
Abstract:
The main objective of my thesis is to analyze the marketing activities of the product Jameson, in 2015 in the Czech Republic. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical. In the theoretical part were described findings from the literature focused on marketing mix and marketing communication, which was divided into ATL and BTL communication, and finally to brand marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní