Marketingová mix minipivovaru Popelín – Arnošt KOSMA
Arnošt KOSMA
Bakalářská práce
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Anotace:
Bakalářská práce se v rešeršní části práce vysvětlením základních pojmů týkajících se marketingu a marketingovým mixem. V praktické části práce se zabýváme pivovarem Popelín, jeho marketingem a vlastní výrobou piva. Situace v pivovaru Popelín byla zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy a byl vyhodnocen 4P marketingový mix pivovaru. Z hodnocení situace v pivovaru vyplynulo, že pivovar nemá problémy …víceAbstract:
The bachelor thesis explains the basic concepts related to marketing and marketing mix in the research part of the thesis. The practical part of the thesis deals with the beer brewery Popelin, its marketing and the actual production of beer. The situation in the Popelín brewery was evaluated by means of SWOT and PESTLE analysis and the 4P marketing mix of the brewery was evaluated. The evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOSMA, Arnošt. Marketingová mix minipivovaru Popelín. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologickáJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Fakulta zemědělská a technologickáBakalářský studijní program / obor:
Agropodnikání / Agropodnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného minipivovaru
Tereza HONYSZOVÁ -
Marketingový mix minipivovaru Čížová
Regina KRŽOVÁ -
Marketingový mix vybraného minipivovaru
Iveta HARBÁČKOVÁ -
Marketingový mix zvoleného pražského minipivovaru
Radka Ovesná -
Marketingový mix zvoleného podniku.
Eliška Jedličková -
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
Alžběta Grmolcová -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
25. 4. 2024