Arnošt KOSMA
Bachelor's thesis
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Abstract:
Bakalářská práce se v rešeršní části práce vysvětlením základních pojmů týkajících se marketingu a marketingovým mixem. V praktické části práce se zabýváme pivovarem Popelín, jeho marketingem a vlastní výrobou piva. Situace v pivovaru Popelín byla zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy a byl vyhodnocen 4P marketingový mix pivovaru. Z hodnocení situace v pivovaru vyplynulo, že pivovar nemá problémy …moreAbstract:
The bachelor thesis explains the basic concepts related to marketing and marketing mix in the research part of the thesis. The practical part of the thesis deals with the beer brewery Popelin, its marketing and the actual production of beer. The situation in the Popelín brewery was evaluated by means of SWOT and PESTLE analysis and the 4P marketing mix of the brewery was evaluated. The evaluation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSMA, Arnošt. \textit{Marketingová mix minipivovaru Popelín}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture and Technology. 2024. Available from: https://theses.cz/id/pgqona/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOSMA, Arnošt. Marketingová mix minipivovaru Popelín. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologickáUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Agriculture and TechnologyBachelor programme / field:
Agribussines / Agribusiness
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného minipivovaru
Tereza HONYSZOVÁ -
Marketingový mix minipivovaru Čížová
Regina KRŽOVÁ -
Marketingový mix vybraného minipivovaru
Iveta HARBÁČKOVÁ -
Marketingový mix zvoleného pražského minipivovaru
Radka Ovesná -
Marketingový mix zvoleného podniku.
Eliška Jedličková -
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
Alžběta Grmolcová -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Bulánová, L.
25/4/2024