Bc. Michael Košťák

Master's thesis

Marketingová komunikace specifické hudební akce Jičínský majáles

Marketing Communication of a Specific Music Event called "Jičínský majáles"
Abstract:
Tato diplomová práce ve své teoretické části pojednává o marketingu a propagaci hudebního festivalu v obecné rovině. Mapuje současnou situaci hudebních festivalů v České republice a věnuje se marketingu z pohledu neziskových organizací. V praktické části je pak z marketingového hlediska analyzován konkrétní hudební festival – Jičínský majáles. Je zde podrobně rozebrán jeho marketingový a komunikační …more
Abstract:
The theoretical part of this thesis deals with the marketing and promotion of music festivals in general. It maps the current situation of music festivals in the Czech Republic and concerns marketing from the perspective of non-profit organizations. The concrete music festival called Jicinsky majales is analyzed in terms of marketing in the practical part. Marketing and promotion mix are described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2012
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní