Bannerová reklama jako součást internetového marketingu – Ondřej Balabuch
Ondřej Balabuch
Bachelor's thesis
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Banner Advertising as a Part of Internet Marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zverejniť od: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Balabuch, Ondřej. Bannerová reklama jako součást internetového marketingu. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva