Bannerová reklama jako součást internetového marketingu – Ondřej Balabuch
Ondřej Balabuch
Bakalářská práce
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Banner Advertising as a Part of Internet Marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Balabuch, Ondřej. Bannerová reklama jako součást internetového marketingu. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva