Bc. Dominika Šrámková

Master's thesis

Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem

Marketing strategy for entering foreign market with innovated product
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro inovovaný výrobek společnosti GUMOTEX, a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, zaměřena na pojmy jako marketingová strategie, marketingový mix a vybrané analýzy, jsou zpracovány formou literární rešerše. V analytické části je popsána charakteristika a současný stav společnosti GUMOTEX, a …more
Abstract:
This master's thesis is focused on establishing of marketing strategy for company GUMOTEX, a. s. Thesis comprises theoretical, analytic and concept sections. Theoretical section, focused on terms such as marketing strategy, marketing mix and on selected analysis is processed as background research. In analytic section is described nature and current status of company GUMOTEX, a. s. In last section …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Lucie Kadlecová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management