Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Bc. Katarína Šlesaríková
Bc. Katarína Šlesaríková
Bakalářská práce
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Strategy of a company in the e-business field
Abstract:
The aim of this thesis is to create a business strategy of company in e-business. At the beginning of this work is presented the concept of strategic analysis and are also defined and explained its instruments. These tools are then applied to a particular company and from outcomes of this analysis is formed strategy for e-business. There are then created three possible variants of the impact of this …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvorenie stratégie podniku v oblasti e-businessu. Na začiatku práce je predstavený pojem strategická analýza a sú taktiež zadefinované a vysvetlené jej nástroje. Tieto nástroje sú potom aplikované na konkrétny podnik a z výstupov tejto analýzy je vytvorená stratégia v oblasti e-businessu. Následne sú vytvorené tri možné varianty dopadu tejto stratégie na vybranú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/azf1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
E-business analysis: A case study of selected clothing e-shop
Anna Jůzová -
Economic analysis of selected e-shop with children's accessories
Kristýna Skokánková -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Zuzana Králová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová -
Dôveryhodnosť slovenských e-shopov so zameraním na certifikáty a stredoškolských študentov
Lucia Marcinková -
Analysis of e-market in the Czech Republic
Robert Obeidat -
Podnikatelský plán nebo strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Petr Maršík -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková