Prediktivní analytika: technika data miningu pro rozhodování s využitím v řízení odchodu zákazníků – Ing. Stephen Nabareseh
Ing. Stephen Nabareseh
Disertační práce
Prediktivní analytika: technika data miningu pro rozhodování s využitím v řízení odchodu zákazníků
Predictive analytics: a data mining technique in customer churn management for decision making
Abstract:
Decision making is a key feature of every organization. The quality of decisions made are dependent on some amount of knowledge generated from existing or researched information. The use of modern analytical tools to generate such knowledge is prudent for any profit driven firm. Taking decisions on customers is one of the area's most companies, especially companies in the service sector in developing …víceAbstract:
Rozhodování je klíčovým prvkem každé organizace. Provedená rozhodnutí jsou závislá na určitém množství poznatků získaných z již existujících nebo nově získaných informací ve formě dat. Využití moderních analytických nástrojů pro vytváření takových znalostí je rozumné pro každou firmu založenou za účelem zisku. Rozhodování o zákaznících je jednou z oblastí, na kterou se většina společností soustředí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 4. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NABARESEH, Stephen. \textit{Prediktivní analytika: technika data miningu pro rozhodování s využitím v řízení odchodu zákazníků}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ph2vw1/.
Jak správně citovat práci
Nabareseh, Stephen. Prediktivní analytika: technika data miningu pro rozhodování s využitím v řízení odchodu zákazníků. Zlín, 2017. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zákaznické báze a návrh diferencovaného přístupu k zákazníkům ve středně velké telekomunikační společnosti
Pavel Baran -
Analýza systému zaměstnaneckých výhod v nadnárodní telekomunikační společnosti.
Alena Hrušková -
Analýza péče o zaměstnance v české telekomunikační společnosti
Lucie Vaněčková -
Návrh na optimalizaci procesu obchodního reportingu v telekomunikační společnosti
Irena Slanařová -
Analýza řízení lidských zdrojů v telekomunikační společnosti
Magdaléna Pospíšilová -
Analýza a predikce vývoje řízených služeb v telekomunikační společnosti
Petr Kovář -
Talent management v telekomunikační společnosti
Nikola Nováková -
Analýza konkurence společnosti v oblasti telekomunikačních služeb
Jana Hýblová