Bc. Kateřina Petránková

Master's thesis

Vyhodnocení koncepce rebrandingu značky ING Pojišťovna

Evalution of the rebranding concept of the ING Insurance brand
Abstract:
Tato diplomová práce se především zabývá problematikou rebrandingu. Práce má za cíl popsat a definovat rebrandingový proces se zaměřením na ING Pojišťovnu a určit, nakolik účinná byla propagace změny značky. Dílčím cílem je na základě výzkumné sondy zhodnotit, který z využitých kroků v rámci procesu rebrandingu byl nejvíce efektivní, a který naopak nejméně. Praktická část této práce se tedy zaobírá …more
Abstract:
This thesis mainly focuses on the topic of rebranding. The key goal is to describe in detail and define the rebranding process with focus on ING Insurance and to determine if and to what extent the brand publicity was effective. Another goal is to analyze which rebranding campaign steps were to most effective and which ones were the least effective. The practical part of this thesis focuses on an empirical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2016
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic