Vyhodnocení koncepce rebrandingu značky ING Pojišťovna – Bc. Kateřina Petránková
Bc. Kateřina Petránková
Master's thesis
Vyhodnocení koncepce rebrandingu značky ING Pojišťovna
Evalution of the rebranding concept of the ING Insurance brand
Abstract:
Tato diplomová práce se především zabývá problematikou rebrandingu. Práce má za cíl popsat a definovat rebrandingový proces se zaměřením na ING Pojišťovnu a určit, nakolik účinná byla propagace změny značky. Dílčím cílem je na základě výzkumné sondy zhodnotit, který z využitých kroků v rámci procesu rebrandingu byl nejvíce efektivní, a který naopak nejméně. Praktická část této práce se tedy zaobírá …moreAbstract:
This thesis mainly focuses on the topic of rebranding. The key goal is to describe in detail and define the rebranding process with focus on ING Insurance and to determine if and to what extent the brand publicity was effective. Another goal is to analyze which rebranding campaign steps were to most effective and which ones were the least effective. The practical part of this thesis focuses on an empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r3w7s/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Rebranding české značky - BOTAS
Vasyl Orsag -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Rebranding české značky Karlovarské minerální vody
Kristina Makarenko -
Rebranding KDU-ČSL: stranická reflexe
Gabriela Vaňková -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi