Prevence specifických poruch učení – Bc. Veronika Mojšová, DiS.
Bc. Veronika Mojšová, DiS.
Bachelor's thesis
Prevence specifických poruch učení
Prevention of Learning Disabilities
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá prevencí specifických poruch učení a narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v Libereckém kraji. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda se mateřské školy v Libereckém kraji cíleně zaměřují na předcházení vzniku specifických poruch učení a narušené komunikační schopnosti u dětí před nástupem do školy. V teoretické části se autorka věnuje specifikám předškolního …viacAbstract:
The bachelor thesis dealt with the prevention of learning disabilities and impaired communication ability by preschool children in the Liberec region. The aim of this thesis was to determine whether kindergartens in the Liberec region focus on the prevention of learning disabilities and impaired communication ability by children before they start to attend school. In the theoretical part, the author …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zverejniť od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedúci: Mgr. Eva Dousková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mojšová, Veronika. Prevence specifických poruch učení. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education for Preschool Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Prevence specifických poruch učení v mateřské škole s využitím hudebních činností
Jana KLÍMKOVÁ -
Prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Lucie Hrnčířová -
Prevence specifických poruch učení u dětí předškolního věku
Julie Macková -
Využití Elkoninovy metody jako prevence specifických poruch učení u dětí předškolního věku
Kateřina KŘÍŽOVÁ -
Prevence specifických poruch učení
Mariana KOVALOVÁ -
Prevence rozvoje specifických poruch učení na počátku školní docházky
Tereza Zelenková -
Možnosti prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Iva Lüftnerová