I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school. – Monika RENDLOVÁ
Monika RENDLOVÁ
Master's thesis
I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.
Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.
Abstract:
Práce se zabývá vzděláváním mentálně postižených osob. V teoretické části je vymezen Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální, pojednání o mentální retardaci, jako vrozeném defektu rozumových schopností,nástin konstruktivistického a transmisivního pojetí vyučování. Hra a projektové vyučování jsou uvedeny jako jedna z možné metody ve vyučování. Pro praktickou části byl vytvořen …moreAbstract:
The theoretical part specifies the Framework Educational Programme for primary education of children with special needs.The following chapter reports on mental retardation as a congenital defect of intellectual ability, It also mentions the classification of mental retardation according to its seriousness and the possibilities of education of mentally disabled individuals. Within the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RENDLOVÁ, Monika. \textit{I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ph4ss3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RENDLOVÁ, Monika. I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Význam a využití didaktických her a didaktických pomůcek ve výuce účetnictví
Lucie Formanová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Didaktické hry a cvičení v edukaci žáka s Downovým syndromem a jejich efektivita vzhledem ke vzdělávacím oblastem RVP ZŠS
Radka Lišková -
Tvorba edukačního materiálu k programu Pohyb a výživa a ověřování jeho působení na žáky 3. ročníku ZŠ ve školní družině
Martin Pawlas -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Osobnost Jana Gajdoše a možnosti pedagogicko didaktického využití ve školním projektu ve vyučování
Ivana GAJDOŠOVÁ -
Holub v jazyku, literatuře, kultuře a ve vyučování českému jazyku se zřetelm k mezipředmětovým vztahům
Kristýna Lustyková