Determinanty etického nakupování – Bc. Eliška Pexová
Bc. Eliška Pexová
Master's thesis
Determinanty etického nakupování
Deteminants of ethical consumerism
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá determinanty etické spotřeby oblečení a jejím cílem je zjistit, které faktory nejvíce ovlivňují nákupní chování spotřebitele v oblasti etického oblečení. Pracuje s modelem Teorie plá-novaného chování, který slouží k predikci chování jedinců. Teoretická část práce obsahuje rešerši literatury a definuje hlavní termíny v oblasti etické spotřeby. Praktická část se poté zabývá …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the determinants of ethical consumption of clothing and its aim is to determine which factors most influence the Consumer purchase behavior in the field of ethical clothing. This thesis works with the Planned Behavior Theory model, which is used to pre-dict the behavior of individuals. The theoretical part of the thesis con-tains a literature review and defines the main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t6am5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Etické nakupování
Julie Dušková -
Etické nakupování
Veronika Červenková -
Stimulating Repeat Purchase Behavior: Case Study of Solosso Company
Ján Klimo -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Martin Zacha