Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi – Bc. Kristýna RYKROVÁ
Bc. Kristýna RYKROVÁ
Diplomová práce
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
The position of special education teacher in education counselling centre in relation to inclusion
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na profesi speciálního pedagoga a jeho působení ve školském poradenském zařízení. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsána problematika inkluzivního vzdělávání v České republice, je vymezen termín inkluze a integrace, je nastíněna úroveň inkluze ve vybraných zahraničních státech. Následně je popsán český školský poradenský systém …víceAbstract:
The diploma thesis on the profession of a special education teacher and its role in the special counselling centre. There are two parts, the theory part and the practical part. The theoretical part describes issues and challenges of inclusive education in the Czech Republic. It defines the meaning of inclusion and integration and it outlines the level of inclusive education in specific foreign countries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYKROVÁ, Kristýna. Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků s SVP
Anna HOMOLOVÁ -
Spolupráce základních škol a školských poradenských zařízení v Ústeckém kraji
Michaela LÁLOVÁ -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva