Klamavá reklama z hlediska "průměrného spotřebitele" – Anna Hobzová
Anna Hobzová
Bachelor's thesis
Klamavá reklama z hlediska "průměrného spotřebitele"
Misleading advertising from the point of view of average consumer
Abstract:
Tato práce se zabývá evropskou právní úpravou ochrany spotřebitele před klamavou reklamou za použití institutu průměrného spotřebitele. Za cíl si klade zjistit, zda tento institut ve své současné podobě efektivně funguje, a spotřebitele tak chrání. Pomocí výkladu pojmů a aplikace metody průměrného spotřebitele v modelových situacích práce dochází k závěru, že nynější způsob využívání tohoto prostředku …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the European legislation of consumer protection from misleading advertising using the institute of average consumer. The objective is to determinate whether the institute in its current form works efficiently and really protects the consumer. After explanation of basic terms and application of the method of average consumer on some specific situations, the thesis concludes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37325
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Petr Štěpánek
- Reader: Jan Vavrečka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Ochrana proti nekalé soutěži v českém právu
Ekaterina Petrenko -
Právní ochrana dětí a jejich rodičů před klamavou reklamou
Lenka Hejduková -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
Právní ochrana uživatele elektronického bankovnictví
Peter Urdzík -
Ochrana spotřebitele a právo nekalé soutěže ve státech EU
Tomáš Kintr -
Nové přístupy k nekalé soutěži + ochrana spotřebitele v německé právní úpravě a judikatuře
Nikola Grillová -
Ochrana podnikatele proti klamavé reklamě a parazitování na pověsti
Ondřej Černý