Ing. Lev Alimpiyev

Bakalářská práce

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na relevantní a důležité téma - podpora prodeje a distribuční aktivity firmy Amix Nutrition Czech Republic a její marketingových aktivit v České republice. Hlavním cílem této práce je analyzovat a zjistit hlavní nástroje Sales marketingu a způsoby prodeje a propagace sportovní výživy znyčky Amix Nutrition v České republice. Jedním z výsledků jsou doporučení pro zlepšení …více
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the relevant and important topic - sales promotion of a distributor company Amix nutrition and its marketing activities in the Czech Republic. The main objective of the thesis is to analyse and discover the main sales promotions tools and tricks of sport nutrition distributor in the Czech Republic – Amix Nutrition Company. One of the outcomes is to come up with …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní