Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ – Miriam ŠÁNKOVÁ
Miriam ŠÁNKOVÁ
Master's thesis
Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ
Výtvarná řada na 1. stupni ZŠ
My Identity in Art Lessons at Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje nad pojetím lidské identity a jejího začlenění do hodin výtvarné výchovy. Nabízí výtvarnou řadu pod názvem "Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ", která slouží učitelům 1. stupně základního vzdělávání jako názorná didaktická pomůcka. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část nabízí charakteristiku identity z hlediska vývojové psychologie …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the concept of identity and its integration into art lessons. It presents an art series called "My Identity in the Art Lessons for Primary School" and is intended for primary school teachers as a visual didactic aid. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the characteristic of identity from different points of view …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Exler, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠÁNKOVÁ, Miriam. Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Tělesná výchova v Kuratoriu pro výchovu mládeže v Čechách a na Moravě (1942-1945)
Jiří Kouřil -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Vzdelávací program k expozícii Milan Dobeš Museum
Paula ZWIEBELOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights