Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ – Miriam ŠÁNKOVÁ
Miriam ŠÁNKOVÁ
Master's thesis
Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ
Výtvarná řada na 1. stupni ZŠ
My Identity in Art Lessons at Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje nad pojetím lidské identity a jejího začlenění do hodin výtvarné výchovy. Nabízí výtvarnou řadu pod názvem "Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ", která slouží učitelům 1. stupně základního vzdělávání jako názorná didaktická pomůcka. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část nabízí charakteristiku identity z hlediska vývojové psychologie …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the concept of identity and its integration into art lessons. It presents an art series called "My Identity in the Art Lessons for Primary School" and is intended for primary school teachers as a visual didactic aid. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the characteristic of identity from different points of view …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zverejniť od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petr Exler, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÁNKOVÁ, Miriam. Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Tělesná výchova v Kuratoriu pro výchovu mládeže v Čechách a na Moravě (1942-1945)
Jiří Kouřil -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Vzdelávací program k expozícii Milan Dobeš Museum
Paula ZWIEBELOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva