Moje bytostná přítomnost na jevišti v inscenacích Café Umberto, Tři Sestry //a Opereta – MgA. Darina Kovářová
MgA. Darina Kovářová
Diplomová práce
Moje bytostná přítomnost na jevišti v inscenacích Café Umberto, Tři Sestry //a Opereta
My essential plane presence on stage in productions of Café Umberto, Opereta, Tři sestry
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/xh94d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Oxana Smilková, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Hana Halberstadt
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Darina. \textit{Moje bytostná přítomnost na jevišti v inscenacích Café Umberto, Tři Sestry //a Opereta}. Online. Diplomová práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/phfe9l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/xh94d/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Činoherní herectví
Práce na příbuzné téma
-
Herecká technika Michaila Čechova
Jaromír Vavroch -
Vnější a vnitřní herecká technika
Vojtěch Štulc -
Osobní rozvoj vyjadřovacích prostředků v herecké práci
Jaromír Chmelař -
Použití technik Michaila Čechova při tvorbě postavy
Martin Hudec -
Výtvarná koncepce filmového zpracování románu "L´Attaque" /irský spisovatel Eoghan Ó Tuairisc/, míra zachování historické věrnosti při práci výtvarníka na dramatickém díle inspirovaném skutečnou historickou událostí na příkladech ze světové kinematog
Barbara García -
Reflexe vědomí postavy ve vybraných prózách Zuzany Brabcové
Ondřej Sedlák