Customer perception of retail marketing strategies – Ing. Bishal Debbarma
Ing. Bishal Debbarma
Diplomová práce
Customer perception of retail marketing strategies
Customer perception of retail marketing strategies
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse customer perceptions of marketing strategies in the retail industry and provide tailored recommendations for new entrants. Structured into five chapters, it begins by explaining fundamental marketing concepts such as the Marketing Mix and explores the intricacies of marketing communication, both in-store and online. Chapter two provides an overview of the retail …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jq2pg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Šimáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Indian customer perception of digital wallets
Ritu Manishbhai Upadhyay -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro -
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
Katharina Kusch -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
Customers' view on convenience products packet design.
Mohammad Mahin Intasher Chowdhury