Ing. Bishal Debbarma

Diplomová práce

Customer perception of retail marketing strategies

Customer perception of retail marketing strategies
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse customer perceptions of marketing strategies in the retail industry and provide tailored recommendations for new entrants. Structured into five chapters, it begins by explaining fundamental marketing concepts such as the Marketing Mix and explores the intricacies of marketing communication, both in-store and online. Chapter two provides an overview of the retail …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jq2pg/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Šimáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné