BcA. Vít Hašek

Master's thesis

1. Teoretická část:Konec přímé fotografie, 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka, b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka

1. Theoretical part: The End of Straight Photography 2. Practical part: a) White Box b) White Box
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je hledání, jakým způsobem se proměnilo vnímání média fotografie, v době přechodu od klasického chemicko-optického záznamu k digitálnímu. Vyzdvihnutí nutnosti technologické gramotnosti a popsání nových možností záznamu obrazu.
Abstract:
An aim of this master thesis is to explore the changes in perceiving of photography in the time of shift from chemical to digital image recording. As well as describing of necessity to gain sufficient level of technological knowledge and to presenting of examples of new ways of imaging technologies.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Accessible from:: 13. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Michal Reichstäter

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hašek, Vít. 1. Teoretická část:Konec přímé fotografie, 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka, b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe