Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín – Ing. Kateřina PROCHÁZKOVÁ
Ing. Kateřina PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín
Project on increase of ability to compete of Hodonín Spa
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín. Motivací k výběru tohoto tématu byl fakt, že detašované pracoviště Lázní Hodonín - Lázně Lednice nevyužívá plně svou kapacitu i přesto, že disponuje vysokým potenciálem pro odvětví lá-zeňství. Teoretická část se zabývá konkurenceschopností, cestovním ruchem a lázeňstvím. Na základě výsledků analýz současného stavu firmy (SWOT …víceAbstract:
This thesis is focused on Hodonín spa{\crq}s increase in competitive advantage in the spa in-dustry. The motivation behind the choice of topic was the fact, a relocated office of Hodo-nín Spa, Lednice Spa, does not derive much benefit from its capacity, despite the high po-tential in the spa industry. The theoretical part of this thesis deals with competitive advan-tage, tourist trade and the spa industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Zveřejnit od: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8316
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Kateřina. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Efektivní systém odměňování a motivace brigádníků GAC, a.s.
Ivana Vořechovská -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Projekt zlepšení systému motivace zaměstnanců v provozovně Koryčany společnosti L.A.Bernkop 1883, a. s.
Petra Šnajdrová -
Projekt modernizace oddělení anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny KNTB, a.s.
Kamila Manová -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Projekt navržení a zavedení nového balíčku služeb pro firemní klientelu v Lázních Luhačovice, a.s.
Eliška DRUHANOVÁ