Bc. Martin Kot

Diplomová práce

Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje

Electronic marketing as a tool of Competitive struggle
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice elektronického marketingu používané v sektoru obchodních firem. Pozornost je věnována celému marketingovému mixu a zejména jeho elektronickým nástrojům. Popisuje jednotlivé nástroje a činnosti, které firmy používají ke svému zviditelnění na trhu a především ke zvýšení svého prodeje. Popisuje postupy, jak jednotlivé činnosti vybírají, plánují jejich použití a jaké …více
Abstract:
This work deals with the issue of electronic marketing sectors used in commercial enterprises. Attention is given to the whole marketing mix and in particular electronic tools. Describes the various tools and activities that companies use to their visibility in the market and above all to increase your sales. Describes how to select individual activities, they plan to use and what they put goals they …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Radana Šmídová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní