Bc. Miroslav Kaštyl

Master's thesis

Rozhodování spotřebitele při nákupu na trhu s obuví

Consumer's behaviour and his preferences on the footwear market
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce bylo monitorování způsobu rozhodování zákazníků při nákupu obuvi v několika regionech ČR a návrh možných změn a postupů.
Abstract:
The main objective of the thesis will be monitoring how customers ' decision-making when buying shoes in several regions of the Czech Republic and a proposal for possible changes and procedures.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
  • Vedúci: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: Ing. Petr Kubíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting