Narativní dimenze archeologického terénního výzkumu v České republice: kolektivně sdílená vyprávění českých archeologů a archeoložek – Magdaléna FIŠEROVÁ
Magdaléna FIŠEROVÁ
Bakalářská práce
Narativní dimenze archeologického terénního výzkumu v České republice: kolektivně sdílená vyprávění českých archeologů a archeoložek
Anotace:
Bakalářská práce bude analyzovat slovesný folklor archeologů v České republice, konkrétně pak kolektivně sdílené anekdoty, fámy a současné pověsti spojené s archeologickými terénními výzkumy kolující v aktuální orální transmisi, které jsou součástí žité kolektivní paměti této specifické profesní "folk group". Cílem tohoto sondážního výzkumu je dokumentovat nejčastěji se vyskytující texty tohoto profesního …víceAbstract:
The Bachelor thesis will analyze the verbal folklore of archaeologists in the Czech Republic, namely collectively shared anecdotes, rumors and contemporary rumors associated with archaeological field investigations circulating in topical oral transmission, which are part of the collective memory of this specific professional "folk group". The aim of this research is to document the most frequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIŠEROVÁ, Magdaléna. \textit{Narativní dimenze archeologického terénního výzkumu v České republice: kolektivně sdílená vyprávění českých archeologů a archeoložek}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/phzj2v/.
Jak správně citovat práci
FIŠEROVÁ, Magdaléna. Narativní dimenze archeologického terénního výzkumu v České republice: kolektivně sdílená vyprávění českých archeologů a archeoložek. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Antropologie / Sociální a kulturní antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Group theoretical properties of the group generated by the action of the AES-128 key schedule
Patrick Appah -
Přeměna obchodní společnosti EM Group, s.r.o. na EM Group, a.s.
Erich Man -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Karolína Lapáčková