Bc. Veronika Sedlářová
Bakalářská práce
Návrh svatebního eventu
Wedding Event Proposal
Anotace:
Cílem bakalářské páce je vypracování návrhu svatebního eventu, včetně nákladové stránky. Teoretická část obsahuje pojmy spojené s charakteristikou eventu, svatbou, hotelem a jeho nabízenými službami, dále je představen komplex Třebovický mlýn. V praktické části je vypracován samotný návrh na svatební event s ohledem na výsledky výzkumu potřeb zákazníků, jehož cílem je zjistit požadavky potenciálních …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a proposal for a wedding event, including the cost aspect. The theoretical part contains concepts related to the characteristics of the event, the wedding, the hotel and its services, the Třebovický mlýn complex is also introduced. In the practical part, the actual proposal for the wedding event is developed with regard to the results of the customer needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v2xbo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Klára Václavínková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch a turismus / Cestovní ruch a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Návrh svatebního eventu
Patricie Drábková -
Organizace svatebního eventu v hotelu Iberia
Šašková Šašková -
Organizace svatebního eventu
Nikola Bartošíková -
Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení
Kristýna Viskupová -
Analýza gastronomického zařízení se zaměřením na svatební hostiny
Lenka Pelikánová -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček