Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu – Bc. Vanessa Koptíková
Bc. Vanessa Koptíková
Diplomová práce
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Mobile apps vs. mobile websites: a comparison of advantages and disadvantages from a marketing perspective
Anotace:
V éře digitálního marketingu, kde se rozhodnutí spotřebitelů a jejich interakce se značkami stále více přesouvají do mobilního prostředí, je pro podniky a marketéry zásadní pochopit, jak nejlépe využít dostupné platformy k dosažení svých cílů. Diplomová práce nabízí komplexní pohled na tuto problematiku tím, že analyzuje a porovnává dva hlavní kanály digitálního marketingu – mobilní aplikace a webové …víceAbstract:
In the era of digital marketing, where consumer decisions and interactions with brands are increasingly moving to the mobile environment, businesses and marketers are struggling to understand how best to leverage the available platforms to achieve their goals. This thesis offers a comprehensive view of this issue by analysing and comparing two key digital marketing channels - mobile apps and mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Barbora Korbelová -
Marketingová strategie firmy
Martin Rajnoha -
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Analýza uživatelských preferencí sportovních výsledků
Matěj Mottl -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
Alena Farková
Název
Vložil
Vloženo
Práva