Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu – Bc. Vanessa Koptíková
Bc. Vanessa Koptíková
Master's thesis
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Mobile apps vs. mobile websites: a comparison of advantages and disadvantages from a marketing perspective
Abstract:
V éře digitálního marketingu, kde se rozhodnutí spotřebitelů a jejich interakce se značkami stále více přesouvají do mobilního prostředí, je pro podniky a marketéry zásadní pochopit, jak nejlépe využít dostupné platformy k dosažení svých cílů. Diplomová práce nabízí komplexní pohled na tuto problematiku tím, že analyzuje a porovnává dva hlavní kanály digitálního marketingu – mobilní aplikace a webové …moreAbstract:
In the era of digital marketing, where consumer decisions and interactions with brands are increasingly moving to the mobile environment, businesses and marketers are struggling to understand how best to leverage the available platforms to achieve their goals. This thesis offers a comprehensive view of this issue by analysing and comparing two key digital marketing channels - mobile apps and mobile …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPTÍKOVÁ, Vanessa. \textit{Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a~nevýhod z~hlediska marketingu}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/pi4ogg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Barbora Korbelová -
Marketingová strategie firmy
Martin Rajnoha -
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Analýza uživatelských preferencí sportovních výsledků
Matěj Mottl -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
Alena Farková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights