Politický marketing včetně projektové studie – Bc. Martin Rusilo
Bc. Martin Rusilo
Bakalářská práce
Politický marketing včetně projektové studie
Political marketing including project study
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze and point out the reality, how marketing tools influence political sphere and what is the connection between market and political moves.Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo analyzovať a následne poukázať na skutočnosť, ako vplývajú jednotlivé marketingové nástroje v politickej sfére, a aké prepojenie je medzi marketingom a politickým hnutím.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/n6920/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Merchandising, aktivní cenová politika a aktivní reklama
Lucie Hegmonová -
Merchandising, aktivní cenová politika a aktivní reklama
Lucie Hegmonová -
Angažmá politiků v reklamě
Dominika Kamarýtová