Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností – Adéla Šebíková
Adéla Šebíková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Marketing communication in online and offline enviroment and their impact on five types of personality
Abstract:
Sociolog Zygmunt Bauman rozdělil ve své knize Úvahy o postmoderní době pět typů osobností postmoderní společnosti hráče, tuláka, turistu, zevlouna a poutníka. Tato teorie poskytuje rámec pro pochopení různorodosti lidských charakterů a jejich chování. Cílem této bakalářské práce je analyzování těchto pěti typů osobností a jejich potřeb. Teoretická část práce zkoumá, jakým způsobem marketingová komunikace …moreAbstract:
In his book Reflections on Postmodern Times, sociologist Zygmunt Bauman divided the five personality types of postmodern society into the gambler, the wanderer, the tourist, the gaper and the pilgrim. This theory provides a framework for understanding the diversity of human characters and their behaviour. The aim of this thesis is to analyse these five personality types and their needs. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Reader: Miroslav Foret, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBÍKOVÁ, Adéla. \textit{Marketingová komunikace v~on-line a~off-line prostředí a~její vliv na pět typů osobností}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/pi5k53/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights