Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností – Adéla Šebíková
Adéla Šebíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Marketing communication in online and offline enviroment and their impact on five types of personality
Anotace:
Sociolog Zygmunt Bauman rozdělil ve své knize Úvahy o postmoderní době pět typů osobností postmoderní společnosti hráče, tuláka, turistu, zevlouna a poutníka. Tato teorie poskytuje rámec pro pochopení různorodosti lidských charakterů a jejich chování. Cílem této bakalářské práce je analyzování těchto pěti typů osobností a jejich potřeb. Teoretická část práce zkoumá, jakým způsobem marketingová komunikace …víceAbstract:
In his book Reflections on Postmodern Times, sociologist Zygmunt Bauman divided the five personality types of postmodern society into the gambler, the wanderer, the tourist, the gaper and the pilgrim. This theory provides a framework for understanding the diversity of human characters and their behaviour. The aim of this thesis is to analyse these five personality types and their needs. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva