Daniel Novák

Bakalářská práce

Virtuální spotřeba: Proč lidé nakupují kosmetické virtuální předměty?

Virtual Consumption: Why Do People Buy Virtual Cosmetic Items?
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá faktory, které ovlivňují spotřebitelovo chování při nákupu virtuálních kosmetických statků. Konkrétně práce zjišťuje roli tří spotřebních motivací vedoucích ke spotřebě za účelem zisku společenského statusu: Veblenův efekt, stádový efekt a hédonický efekt. Kromě těchto motivací práce zkoumá roli impulzivního nakupování a zda jsou spotřebitelé ve virtuálních ekonomikách ovlivněni …více
Abstract:
The thesis studies the determinants of consumers’ behavior while buying virtual cosmetic goods. It examines the motivations that underlie status-oriented consumption: Veblen effect, bandwagon effect and hedonic effect. Besides these three motivations, the thesis explores the role of impulsive shopping in the virtual economies and the possible effect of altruistic motives. The hypotheses regarding the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
  • Vedoucí: Petr Špecián
  • Oponent: Lukáš Augustin Máslo

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75537

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie