Virtuální spotřeba: Proč lidé nakupují kosmetické virtuální předměty? – Daniel Novák
Daniel Novák
Bakalářská práce
Virtuální spotřeba: Proč lidé nakupují kosmetické virtuální předměty?
Virtual Consumption: Why Do People Buy Virtual Cosmetic Items?
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá faktory, které ovlivňují spotřebitelovo chování při nákupu virtuálních kosmetických statků. Konkrétně práce zjišťuje roli tří spotřebních motivací vedoucích ke spotřebě za účelem zisku společenského statusu: Veblenův efekt, stádový efekt a hédonický efekt. Kromě těchto motivací práce zkoumá roli impulzivního nakupování a zda jsou spotřebitelé ve virtuálních ekonomikách ovlivněni …víceAbstract:
The thesis studies the determinants of consumers’ behavior while buying virtual cosmetic goods. It examines the motivations that underlie status-oriented consumption: Veblen effect, bandwagon effect and hedonic effect. Besides these three motivations, the thesis explores the role of impulsive shopping in the virtual economies and the possible effect of altruistic motives. The hypotheses regarding the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: Petr Špecián
- Oponent: Lukáš Augustin Máslo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75537
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
Milan JUREČEK -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Lenka ŽALMANOVÁ -
Svépomocná nepeněžní ekonomika na internetu
Eliška Balharová -
Investiční prostředí ve virtuální real cash ekonomice
Filip Lehnert -
Ekonomika ve virtuálním světě
Martin Cabala -
Nastavení virtuální ekonomiky uvnitř MMOG
Braňko Husárik -
Bitcoins - využití virtuální měny v současné ekonomice DS
Jiří Páral