Psychologie postavy od scénáře k filmu – BcA. Veronika MIKALOVÁ
BcA. Veronika MIKALOVÁ
Master's thesis
Psychologie postavy od scénáře k filmu
1. Theoretical Part: Psychology of the Character from Screenplay to Feature Film 2. Practical Part: 22-minute Documentary - Direction Veronika Mikalová
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě psychologie postavy. Ve stručnosti popisuje filmové teorie 20. století, které ovlivnily filmovou postavu. Předkládá způsoby tvorby postavy od scénáře k filmu. Zabývá se divákem a jeho spojením s postavou. A také analyzuje film Inception.Abstract:
This Diploma work deals with creation of a movie character. It briefly refers about 20st century film theories, which influenced movie character. It advances ways how to create a movie character from scenario to movie. It deals with viewer and his connection to the movie. And it also analyses the movie Inception.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Accessible from:: 15. 9. 2011
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKALOVÁ, Veronika. Psychologie postavy od scénáře k filmu. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Directing and Screenwriting
Theses on a related topic
-
T: Absolventi ateliéru Reklamní fotografie fakulty multimediálních komunikací University Tomáše Bati ve Zlíně
Vojtěch Plhák -
Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
Václav Janík -
Optimalizace online nástrojů pro plánování a komunikaci
Jakub Šimurda -
Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People
Karolina Staniczková -
Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
Karolína Václavková -
Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Václav Řidkošil -
Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci
Karolína Kovaříková -
Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Daniel Brokl