Bc. Jan Čadil

Master's thesis

Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza nástrojů podpory prodeje používané společností Kofola. Teoretická část se zabývá rozebráním nejdříve marketingového mixu. Následně se podporu prodeje a rozebráním jeho jednotlivých prvků. V analytické části se nejdříve představuje společnost Kofola a poté její produkty. V dalších kapitolách jsou detailně popisovány aktivity společnosti Kofola v segmentu podpory prodeje …viac
Abstract:
The goal of the diploma thesis is an analysis of sales promotion tools used by company Kofola. The theoretical part deals with the dismantling of the marketing mix. Subsequently, sales promotion and the dismantling of its individual elements. In the analytical part of a society Kofola and then its products. The following chapters detail the activities described company Kofola in segment of sales promotions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní