Design jako součást marketingové komunikace – BcA. Dagmar GREGOROVÁ
BcA. Dagmar GREGOROVÁ
Bakalářská práce
Design jako součást marketingové komunikace
Design as Part of Marketing Communication
Anotace:
Autorka předává své dosavadní zkušenosti s novými trendy v oblasti designu a marketingové komunikace. Mnohostrannost, složitost a vzájemná interakce těchto činitelů si vyžaduje ucelený systémový přístup. Předmětem řešení bakalářské práce na téma {\clqq}Design jako součást marketingové komunikace", zpracované pro firmu McGREGOR a její módní produktovou značku DAGMAR G., je řízení a ovlivňování dynamické …víceAbstract:
The author benefits her so{--}far{--}aquired experience with the advanced trends in design and marketing communication. A complex systematic aproach is required to reflect the complexitity, versatility and interactions ot the mentioned branches. The bachelor´s papers deals with its theme of Design as Part of Marketing Communication and focuses on management and the dynamic structure of variable relations …víceKlíčová slova
marketing produkt produktový design módní design grafický design psychologie designérské činnosti ergonomie obal kvalita styl ekologie marketingová komunikace řízení firmy řízení produktového designu řízení grafického designu řízení marketingové komunikace reklama podpora prodeje publicita osobní prodej nekontrolovaná komunikace aranžování design figurín design bust
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
5454
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GREGOROVÁ, Dagmar. Design jako součást marketingové komunikace. Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design
Práce na příbuzné téma
-
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
Haris Redžić -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec