Bc. Romana CARBOLOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace galerie dvoraksec contemporary

Marketing communications for dvoraksec contemporary
Anotácia:
Práce se zaměřuje na marketingové komunikace v kulturním sektoru. Věnuje se popisu problematiky a historie galerií. Charakterizuje profil návštěvníka kulturních institutucí. Uvádí možnosti forem marketingových komunikací a podrobně rozebírá komunikační ak-tivity galerie současného umění dvoraksec contemporary.
Abstract:
This work is focusing on marketing communications in the cultural sector. It{\crq}s attending issues and history of galleries and characterizing profile of culture institutions visitors. The work is showing possibilities for forms of marketing communications and analyzes in detail the communication activities of contemporary art gallery dvoraksec contemporary.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13604

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedúci: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CARBOLOVÁ, Romana. Marketingové komunikace galerie dvoraksec contemporary . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe