Linda Olivová
Bachelor's thesis
Hodnocení vybrané PR kampaně
Evaluation of Chosen PR Campaign
Abstract:
OLIVOVÁ, Linda, Hodnocení vybrané PR kampaně, bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze, Vedoucí bakalářské práce Ing. Jitka Odehnalová, Ph.D., Praha 2012, 34 s. Bakalářská práce za použití teorie public relations analyzuje a vyhodnocuje PR kampaň události Drum & Walk 2, kterou pořádala společnost H.E.A.T. Program jako PR událost, který měl nabídnout veřejnosti spojení produktu s zážitkem a …moreAbstract:
OLIVOVÁ, Linda, Evaluation of Chosen PR Campaign, Bachelor's Dissertation, University of Economics, Prague, Thesis Advisor Ing. Jitka Odehnalová, PhD., Prague 2012, 34 pages Bachelor's dissertation, using the theory of public relations, analyzes and evaluates PR campaign of event called Drum & Walk 2. The event was organized by the company H.E.A.T. Program as a PR event, which was supposed to offer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31268
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Jitka Odehnalová
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Jana Součková -
Analysis of process data and their social aspects
Martin Kopka -
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Ondřej Čurda -
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Hana Tobrmanová -
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Jana Pavlíčková