Oksana Koval

Disertační práce

Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod

Conception of Continuous Process Improvement in Shared Service Centers Based on Lean Methodologies
Abstract:
Shared Service Centers are an invisible driven force for effectiveness of the companies and organizations globally. Implementation of the shared service centers (SSCs) enhances organizational competitiveness through cost decrease, process standardization, and economies of scale. Implementation of SSCs provides additional benefits including enhanced risk management, consolidation of operations, raise …více
Abstract:
Implementace center sdílených služeb (CSC nebo SSC v angličtině) je efektivní způsob zvyšování konkurenceschopnosti společností prostřednictvím snižování nákladů, standardizace procesů, zlepšování výkonnosti a efektivnosti. Poskytují rovněž další výhody, včetně lepší možnosti řízení rizik, konsolidace operací, zvyšování organizační flexibility a přinášejí nositelům procesů větší produktivní hodnotu …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koval, Oksana. Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe