Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch – Ing. Zuzana Benešová
Ing. Zuzana Benešová
Bachelor's thesis
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Customer Relationship Analysis Focused on Tourism
Abstract:
V dnešním hyperkonkurenčním prostředí, kde klienti mohou selektovat mezi nepřeberným množstvím nabídek, se řízení vztahů se zákazníky stává nezbytností a zákazník se podle přidané hodnoty rozhoduje, zda u dané firmy setrvá, či nikoliv. Bakalářská práce s názvem „Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch“ se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky v rodinné cestovní kanceláři Iríny …moreAbstract:
In the recent super-competitive environment where clients have option of selection from vast number of offers, customer relationship management is an absolute must and the customer will then decide if he stays with the current company or not, based on added value. Bachelor work called “Customer relationship analysis focused on tourism” is concerning with customer relations management in a family travel …moreKeywords
Řízení vztahů se zákazníky zákazník komunikace SWOT analýza cestovní ruch zákaznická spokojenost malá firma cestovní kancelář analýza marketingového prostředí. Customer relationship management customer communication SWOT analysis tourism customer’s satisfaction small company travel agency marketing environment analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yodw2/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková