Ing. Zuzana Benešová

Bakalářská práce

Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch

Customer Relationship Analysis Focused on Tourism
Anotace:
V dnešním hyperkonkurenčním prostředí, kde klienti mohou selektovat mezi nepřeberným množstvím nabídek, se řízení vztahů se zákazníky stává nezbytností a zákazník se podle přidané hodnoty rozhoduje, zda u dané firmy setrvá, či nikoliv. Bakalářská práce s názvem „Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch“ se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky v rodinné cestovní kanceláři Iríny …více
Abstract:
In the recent super-competitive environment where clients have option of selection from vast number of offers, customer relationship management is an absolute must and the customer will then decide if he stays with the current company or not, based on added value. Bachelor work called “Customer relationship analysis focused on tourism” is concerning with customer relations management in a family travel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní