Strategická analýza okolí firmy NOTINO – Miriam Kaufmannová
Miriam Kaufmannová
Bakalářská práce
Strategická analýza okolí firmy NOTINO
The impact of working from home on employee functionality and well-being
Anotace:
V této práci je provedena analýza okolí firmy Notino s.r.o., která působí na trhu e-commerce v oblasti krásy a osobní péče. Oba tyto trhy jsou v práci analyzovány, zkoumány a porovnávány vzhledem ke sledované firmě a jejím přímým konkurentům. Cílem bakalářské práce je identifikovat podstatné faktory ovlivňující firmu Notino s.r.o. za pomoci strategické analýzy, díky které bude možné prognózovat vývoj …víceAbstract:
This thesis is an analysis of the environment of the company Notino s.r.o., which operates in the e-commerce market in the field of beauty and personal care. Both of these markets are analyzed, researched, and compared with respect to the monitored company and its direct competitors. The aim of this bachelor thesis is to identify the essential factors affecting the company using strategic analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Petr Boukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84917
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza a tvorba strategie
Katarína Dubovská -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla